Advanced Expense Manager

Advanced Expense Manager este o aplicatie de management al deconturilor disponibila pentru PC/MAC si dispozitive mobile si poate fi integrata cu multiple ERP sau CRM.

Personalizeaza-ti aplicatia asa cum ai nevoie

pepas cloud admin center

Gestioneaza toate setarile aplicatiei dintr-un singur loc. Adauga sau modifica roluri, centre de cost, coduri de TVA, conturi de cheltuieli, valori ale diurnei, tipuri de monede, furnizori si zile libere sau sarbatori legale.

Programeaza demo
pepas cloud advanced expense manager add expense 4

Adauga cheltuieli multiple pe fiecare decont, genereaza note de fundamentare si foi de decont automat si salveaza-le acolo unde doresti. Trimite decontul tau spre aprobare. Aprobarea deconturilor se face in mai multi pasi.

Programeaza demo
pepas cloud advanced expense manager user

Controleaza tipul de acces in aplicatie pentru fiecare utilizator. Seteaza cine poate aproba deconturile si in ce stagiu. Ai raport cu statusul fiecarui decont si integrare cu sistemje ERP si CRM. Personalizeaza-ti aplicatia asa cum iti doresti!

Programeaza demo

Ce poti face cu Advanced Expense Manager

pepas cloud advanced expense manager
pepas cloud advanced expense manager add
pepas cloud advanced expense manager add expense 2
pepas cloud advanced expense manager add expense 3
pepas cloud advanced expense manager add expense 4
pepas cloud generate expense account
pepas cloud admin center
pepas cloud advanced expense manager user

Digitalizeaza managementul deconturilor!

1 Step 1
Comanda acum
Am peste 18 ani, am citit si sunt de acord cu Termenii si conditiile Pepas Cloud
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right